Feedback

At Kuldan Luxury jewellery shops you can submit an order for the diamonds of your choice. In your order, we ask that you please include the cut, clarity, colour, carat weight and quality of polish you are looking for. If you have any questions, please contact Kuldan Luxury by telephone +372 6 143 143 or by e-mail info@kuldan.ee.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
1. Kuldan kauplustes müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Kuldan Trading OÜ poole, saates e-kirja aadressile info@kuldan.ee või helistades telefonil: +372 6 143 143
3. Kui Kuldan kauplusest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
4. Müüja vastab tarbija esitatud kaebustele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
5. Võlaõigusseaduse §-st 222 lg-s 1 sätestatust tulenevalt on Kliendil õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda Toote parandamist või asendamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
6. Müüja ei vastuta tellitud toodetel tekkinud kahjude eest mis on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure)
7. Tarbijal on õigus vaidluste lahendamiseks pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole – aadress: Pronksi 12, Tallinn 10117; tel: 3201 920; e-post: avaldus@komisjon.ee; täiendav info tarbijavaidluste komisjoni kohta: www.komisjon.ee.